Skip links

Informujemy, iż przedsiębiorstwo MEEST POLSKA Sp. z o.o. zrealizowało projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020

Działanie 1.4 Wzór na konkurencję Etap II

pt. „WDROŻENIE STRATEGII WZORNICZEJ KLUCZOWYM ELEMENTEM ROZWOJU SPÓŁKI MEEST POLSKA”

Cel główny projektu: Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa MEEST POLSKA Sp. z o.o. na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.

Cel główny projektu został osiągnięty poprzez realizację celów szczegółowych:

  • poszerzenie oferty o nową usługę – sieciowy system obsługi przesyłek MEEST BOX,
  • wdrożenie działań w zakresie integracji marek,
  • wyodrębnienie nowych jednostek w spółce,
  • podjęcie współpracy z wyspecjalizowanymi podmiotami (branding, wzornictwo, komunikacja marketingowa),
  • wyposażenie przestrzeni magazynowej w środki trwałe i wartości niematerialne i prawne.

Projekt umożliwił osiągnięcie następujących efektów:

  1. Wdrożenie do oferty sieciowego systemu obsługi przesyłek MEEST BOX.
  2. Zintegrowanie architektury marki i strategii marketingowej.
  3. Wdrożenie zmian w obrębie infrastruktury firmy.
  4. Zmiany i automatyzacja w obrębie procesów.

Wartość projektu: 8 602 399,88 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 2 983 300,00 PLN

Na tej stronie internetowej wykorzystujemy pliki cookie w celu zwiększenia Twojego komfortu użytkowania witryny. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności i Cookies .